۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۵۳۳۸
آیت الله جنتی در دیدار دبیرکل اوپک:

از مواضع ایران در برابر استکبار دفاع کنید | ملت ایران زیربار ظلم نمی رود

از مواضع ایران در برابر استکبار دفاع کنید | ملت ایران زیربار ظلم نمی رود
رییس مجلس خبرگان با بیان اینکه ملت ایران زیر بار ظلم نمی رود، به دبیرکل اوپک توصیه کرد که از مواضع منطقی ایران در برابر زورگویی های مستکبران دفاع کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل اوپک در حاشیه نماز جمعه قم در مصلای قدس با آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، رییس مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ابراز امیدواری کرد که دبیرکل اوپک در سفر به ایران با شخصیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیشتر آشنا شود.

وی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام را الگویی برای امت ها دانست و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نشان داد که یک ملت می تواند در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی بایستند و در برابر آن ها مقاومت کند.

دبیر شورای نگهبان با بیان این که ملت ایران با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید، اظهار داشت: حضرت امام و رهبر انقلاب همواره بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تأکید دارند و رهبر انقلاب خلف صالح امام راحل هستند و راه ایشان را با قوت ادامه می دهند.

وی با تأکید بر این که ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم نمی رود، ادامه داد: مقاومت در برابر دشمن درس بزرگ امام راحل و انقلاب اسلامی است و مردم ایران با همین روحیه مقاومت با قدرت در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان به ویژه آمریکایی ها ایستاده اند و انقلاب با حمایت این مردم به پیش می رود.

آیت الله جنتی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را سبب پیروزی مستضعفان جهان دانست و به دبیرکل اوپک توصیه کرد که از مواضع منطقی ایران در برابر ظلم و زورگویی های مستکبران دفاع کند.

محمد قمین
ارسال نظرات